2013-06-27

DIETMAR TAUCHNER: Haiku

Rugadh Dietmar Tauchner san Ostair sa bhliain 1972. Ag obair in Puchberg agus i Vín mar oibrí sóisialta agus mar údar. Taistealaí agus fálródaí dothraochta é. Comhstiúrthóir ar cheithre ghearrscannán haiku: www.bregengemme.net

Haiku leis foilsithe i mBéarla as far as i can, Red Moon Press, Winchester, Stáit Aontaithe, 2010
coscairt
mé ag éisteacht
leis an ngrian
Tauwetter
ich lausche
der Sonne
i ngrá
giolc
na réaltaí
verliebt
die Sterne
zirpen
damhna dorcha
nochtann mo chailín
a brionglóidí dom
Dunkle Materie
meine Freundin eröffnet mir
ihre Träume
fuinneamh dorcha
fágann daid
an domhan
Dunkle Energie
Vater verlässt
die Erde
réalta reatha
buaileann cáithnín liom
le frithcháithnín leis
Sternschnuppe
ein Teil von mir trifft
sein Antiteilchen
cónocht
an chathair i gcoineascar
ama
Tagnachtgleiche
die Stadt im Zwielicht
der Zeit
adaimh gan áireamh
gafa seal
chun mise a dhéanamh
unzählige Atome
verbunden für eine Zeit
um ich zu sein
siopa leabhar athláimhe
scaoilim boladh
an ama
Buchantiquariat
ich entlasse
den Duft der Zeit
fuineadh lae
véineas á lorg
ag seanbhean
Tagesende
eine alte Frau sucht nach
der Venus
bachlóga ag oscailt
cumhracht shéimh
an túis
öffnende Knospen
der zarte Duft
des Anfangs
an réalta nóna
teanga ghlé
ár gcolainne
Abendstern
die luzide Sprache
unserer Körper
braislí réaltbhuíonta
de ghás is de dheannach
mo lá breithe
Galaxiehaufen
aus Gas und Staub
mein Geburtstag
múchaim na coinnle
ar mo cháca lá breithe
abhaic bhána
ich blase die Kerzen
der Geburtstagstorte aus
weiße Zwerge