2016-01-14

Dán le Toon Tellegen

Ik mocht kiezen

Ik wist het niet.
Ik koos de vrede.

De waarheid en de schoonheid,
ik liet ze gaan,
en ook de wijsheid en de weemoed –
zelfs de liefde
die zo verwonderd naar mij keek,

zwarte wolken dreven met haar mee.

Vrede, het was vrede.
En in de verste hoeken van mijn ziel
dansten wezens
waarvan ik zelfs nog nooit had gehoord!

En in de hemel hing een andere zon.

Toon Tellegen

 Gedichten 1977 - 1999.

© Amsterdam, 2000.

Bhí rogha agam

Ní raibh a fhios agam.
Roghnaíos síocháin.

Fírinne is áilleacht,
scaoileas leo,
agus le gaois is gruaim –
le grá fiú
a d’fhéach orm le halltacht

is d’imigh néalta dorcha ina theannta.

Síocháin, bhí síocháin ann
agus ar imeall m’anama i gcéin
bhí neacha ag damhsa
nár chuala riamh trácht orthu!

Is bhí grian eile in airde sa spéir.