2020-07-14

Monoku: Haiku aon líne de chuid Allen Ginsberg

Crescent moon, girls chatter at twilight on the bus ride to Ankara 
corrán gealaí,comhrá na gcailíní sa chlapsholas ar an mbus go hAnkara 

To be sucking your thumb in Rome by the Tiber among fallen leaves . . .
d'ordóg a dhiúl sa Róimh cois na Tibire i measc duilleoga tite

I can still see Neal’s 23-year-old corpse when I come in my hand.
feicim fós corp marbh Neal 23 bliana d'aois nuair a thagaim im' ghlac

I felt a breeze below my waist and realized that my fly was open.
bhraitheas leoithne faoim' choim is thuigeas go raibh mo fhlapa ar oscailt.

A good shit is worth a thousand dollars if your purse can afford it.
Is fiú míle dollar é cac breá má tá sé ar d'acmhainn.

Oh my mad mind, my mad mind, where've you been all my life, my old mad mind?
Ó, m'aigne chraiceáilte, m'aigne chraiceáilte, cá rabhais ar feadh mo shaoil, a sheanaigne chraiceáilte?

Allen Ginsberg