2015-01-11

Bryd one brere/ Éan i nDriseog

File/Cumadóir: Anaithnid, 13ú Aois, Sasana

Bryd one brere

Bryd one brere, brid, brid one brere,
Kynd is come of love, love to crave
Blythful biryd, on me thu rewe
Or greyth, lef, greith thu me my grave.

Hic am so blithe, so bryhit, brid on brere,
Quan I se that hende in halle:
Yhe is whit of lime, loveli, trewe
Yhe is fayr and flur of alle.

Mikte ic hire at wille haven,
Stedefast of love, loveli, trewe,
Of mi sorwe yhe may me saven
Ioye and blisse were were me newe.

Éan i nDriseog

Éan, éan i ndriseog, éan, éan i ndriseog,
Den ghrá é an cine, an grá sea a thnúth,
Éinín suairc, orm glac trua
Nó réitigh dom, a ghrá, an uaigh.


Is suairc a bhímse, is geal, éan i ndriseog,
Nuair a chímse an bhé úd sa halla,
Is bán é a cneas, aoibhinn, síodúil,
Sí an plúr , is sí is áille.

Dá mbeadh sí agam, an bhé dom féinig
Daingean i ngrá, aoibhinn, síodúil,
Fáth mo bhuartha, is í an réiteach
Suairc is séimh a bheinnse go síoraí.